Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση από τον Διονύση Τεμπονέρα μετά την ομιλία του (και την αναφορά περί «ριζών» και «ιδιοκτητών» του κόμματος.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, ήταν ο μεγάλος χαμένος του συνεδρίου διότι δίστασε να βγει μπροστά, γνωρίζοντας εκ των προτέρων την ήττα του.
Οπότε, από το να ρισκάρει, προτίμησε να συντηρήσει το πολιτικό του κεφάλαιο. Ωστόσο στην πολιτική, αν δεν ρισκάρεις, σπάνια ανεβαίνεις σκαλοπάτια.
Αντιθέτως, κέρδισε (μου έλεγαν παριστάμενοι) πολλούς πόντους η Νίνα Κασιμάτη, στα μάτια των μελών. Αρκετοί μάλιστα θεωρούν, μετά την εξαιρετική της ομιλία στο συνέδριο, ότι πρέπει να αναλάβει πιο κομβικό ρόλο στο κόμμα – ένας μάλιστα (παλιά καραβάνα του κόμματος) είπε, ενώ την άκουγε, το «αυτή πρέπει να βγει μπροστά για αρχηγός μια μέρα».
