Ερωτήματα προέκυψαν αναφορικά με την επίσκεψη του επικεφαλής της Νέας Αριστεράς, Αλέξη Χαρίτση, στο Μειονοτικό Γυμνάσιο -Λύκειο της Ξάνθης, όπου και συναντήθηκε με τον πρόεδρο της λεγόμενης «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης», Οζάν Αχμέτογλου, έναν από τους πιο φανατικούς υποστηρικτές της θεωρίας ότι υπάρχει «τουρκική» (και όχι μουσουλμανική) μειονότητα.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, τον κ. Χαρίτση, στην συνάντηση που έγινε με αφορμή προβλήματα του σχολείου, συνόδευε και ο τοπικός βουλευτής της ΝΑ, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ. Μα δεν υπήρχε κανείς να τον ενημερώσει για τα δεδομένα στην περιοχή (ας πούμε, ότι η συγκεκριμένη Ένωση λειτουργεί παράνομα); Προφανώς και υπήρχε. Να προσεταιρισθεί τους ψηφοφόρους που επηρεάζονται από το προξενείο ήθελε.
