Η θέση του γενικού γραμματέα Αυτοδιοίκησης και Αποκέντρωσης που έχει μείνει κενή μετά την παραίτηση του Μιχάλη Σταυριανουδάκη λόγω της υπόθεσης με τη διαρροή των emails αναμένεται να τις επόμενες μέρες από τον νυν γενικό γραμματέα Εσωτερικών και Οργάνωσης Νάσο Μπαλέρμπα.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, θα ασκεί παράλληλα καθήκοντα για το επόμενο διάστημα και ίσως μελλοντικά οι δύο γενικές γραμματείες να συγχωνευτούν. Ο Μπαλέρμπας έχει διατελέσει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος σε Ανώνυμες Εταιρείες του ευρύτερου δημόσιου τομέα και της τοπικής αυτοδιοίκησης κι εργάζεται ως πιστοποιημένο στέλεχος εκπαίδευσης σε δομή χορήγησης Διεθνούς Απολυτηρίου (International Βaccalaureate).
