Κλείδωσε η συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν στην Άγκυρα

12
Απρίλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ρετσέπ Ταγίπ Ερντογάν θα γίνει στα μέσα Μαΐου ενώ Αθήνα και Άγκυρα εργάζονται ώστε να έχει κάποιο αποτέλεσμα, έστω και σε θέματα χαμηλής πολιτικής, ή θετικής ατζέντας.

Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος,  η συζήτηση που είχαν μακριά από κάμερες στο περιθώριο της συνόδου υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ, οι Γιώργος Γεραπετρίτης και Χακάν Φιντάν, οριστικοποίησε την επίσκεψη του πρωθυπουργού – ο οποίος την επιβεβαίωσε στη χθεσινή του συνέντευξη, όπως και συζητείται η 13η Μαΐου.

Εκκρεμεί να τεθεί το πλαίσιο της συζήτησης, το οποίο περιλαμβάνει τις βασικές παραδοχές, τα χρονοδιαγράμματα, τον τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίσουν Αθήνα και Άγκυρα τα ζητήματα καθώς επίσης και τα πρόσωπα τα οποία θα συμμετέχουν στον διάλογο. Θα είναι όμως ευκαιρία για να επιβεβαιωθεί το καλό κλίμα στις διμερείς σχέσεις, αλλά και να εμπεδωθεί η ελληνοτουρκική συνεργασία στο προσφυγικό. Είναι πολύ πιθανό μάλιστα ο πρωθυπουργός να επισκεφθεί και την Καππαδοκία (και πιθανώς να κάνει και βόλτα με τα ένα από τα παγκοσμίως διάστημα αερόστατα…).

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ