Θεσπρωτία: Καταγγελία για εργατικό ατύχημα

26
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τον τραυματισμό εργαζόμενου κατά την εκτέλεση έργων, στην Πέρδικα Θεσπρωτίας, καταγγέλλει το Εργατικό Κέντρο.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει, το εργατικό ατύχημα έγινε την περασμένη Παρασκευή στα έργα ύδρευσης που εκτελεί εργολάβος, για λογαριασμό του Δήμου και της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης.

Το Εργατικό Κέντρο καταγγέλλει ότι μηχάνημα έργου (bobcat) πάτησε τον εργαζόμενο Αλβανικής καταγωγής και τον τραυμάτισε στο πόδι.

Ο εργαζόμενος μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Φιλιατών όπου και νοσηλεύεται.

Το Εργατικό Κέντρο ενημέρωσε την Επιθεώρηση Εργασίας ενώ καταλογίζει ευθύνες και στη Δημοτική Αρχή για έργα που γίνονται με ευθύνη της χωρίς να λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

«Το εργατικό ατύχημα φέρνει για μια ακόμα φορά στο προσκήνιο τα ελλιπή έως ανύπαρκτα μέτρα προστασίας στους χώρους δουλειάς. Θα χρειαστεί άμεσα να υλοποιηθούν τα αιτήματα της Ομοσπονδίας Οικοδόμων στον κλάδο των κατασκευών και συνολικά του ταξικού κινήματος για μέτρα υγείας και ασφάλειας. Είναι ευθύνη της κυβέρνησης να τα υλοποιήσει για να σταματήσουμε να θρηνούμε συναδέλφους εργαζόμενους στο βωμό του κέρδους των αφεντικών» αναφέρει στην ανακοίνωση.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ