Την υποψηφιότητα για τις δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου με σκοπό να διεκδικήσει τον Δήμο της Αθήνας κατέθεσε ηλεκτρονικά σήμερα ο καταδικασμένος και φυλακισμένος για τη δράση της εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή, Ηλίας Κασιδιάρης.
Σε ανάρτηση στο προφίλ του στο Twitter υπογραμμίζει ότι «κατατέθηκε σήμερα στην ηλεκτρονική πύλη του Υπουργείου Εσωτερικών η υποψηφιότητα του Ηλία Κασιδιάρη για την Δημαρχία της Αθήνας. Με βάση όλα τα δημοσκοπικά δεδομένα η δημοτική παράταξη ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ περνάει στον β γύρο των εκλογών και διεκδικεί την διοίκηση της πρωτεύουσας. Οι μεγάλες αποτυχίες της τετραετίας Μπακογιάννη και οι αδύναμες υποψηφιότητες ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ καθιστούν την επικράτησή μας επιβεβλημένη».
Δείτε την ανάρτηση:
