Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών η πρωτεύουσα της χώρας μας, και ειδικά τις περιόδους εκείνες όπου η θερμοκρασία φτάνει στο… κόκκινο -δυστυχώς- μπορεί να θυμίζει «καμίνι», εντούτοις όμως υπάρχουν «γωνιές» που προσφέρουν την απαραίτητη δροσιά που χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός.
Το GOVNEWS.gr, λοιπόν, βρήκε τον πλέον δροσερό δρόμο της πόλης στον οποίο ο περαστικός μπορεί να ξαποστάσει και ταυτόχρονα να δροσιστεί κάτω από το απαλό θρόισμα και την σκιά των δέντρων που στέκουν αγέρωχα εντός του κεντρικού αστικού ιστού.
Δεν θα πρέπει να σας προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς μια απλή «στάση» εκεί, αρκεί για να δείτε το ορθό της διατύπωσης. Πρόκειται για την οδό Νίκης και συγκεκριμένα το τμήμα εκείνο που ενώνει την Ερμού με την Μητροπόλεως.
Σε εκείνο, λοιπόν, το κομμάτι της πρωτεύουσας τα δέντρα που βρίσκονται ακριβώς απέναντι από την είσοδο του υπουργείου Οικονομικών και Ανάπτυξης προσφέρουν μια πολύ γλυκιά και κυρίως φυσική δροσιά που αποτελεί βάλσαμο ιδιαίτερα κατά τις ημέρες εκείνες όπως σήμερα που το θερμόμετρο βρίσκεται… καρφωμένο στο «κόκκινο».
Ταυτόχρονα όμως ο περαστικός από εκεί μπορεί να απολαύσει τον καφέ του στο NATTSU ή να γευτεί τα γλυκίσματα που με περίσσια ευγένεια προσφέρει το ΦΛΕΙΒΟΡ.
To GOVNEWS.gr κατά το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, θα αναζητήσει και θα παρουσιάσει και άλλες τέτοιες γωνιές στην πόλη, ενώ θα χρειαστούμε -φυσικά- και τη δική σας βοήθεια προκειμένου να τις αναδείξουμε!
