Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του κόμματος, προσάπτει στην κυβέρνηση ανικανότητα, για όσα ακολούθησαν τη φωτιά που εκδηλώθηκε σήμερα (17/8) σε βυτιοφόρο και είχαν ως συνέπεια την ταλαιπωρία πολλών οδηγών.
Επικαλείται «καταγγελίες για έλλειψη στοιχειώδους ενημέρωσης» και προσθέτει ότι τα «ερωτήματα είναι τεράστια για το πώς δεν αποφεύχθηκε έγκαιρα το μποτιλιάρισμα». Ακόμα, χαρακτηρίζει βέβαιαο «ότι το δήθεν επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ανίκανο να προλάβει και να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις».
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αναφέρει: «Χιλιάδες οδηγοί και ταξιδιώτες παραμένουν εγκλωβισμένοι για ώρες στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών.
Όσο περνούν οι ώρες οι καταγγελίες πληθαίνουν για έλλειψη στοιχειώδους ενημέρωσης.
Όπως όλα δείχνουν η ταλαιπωρία θα συνεχιστεί για ώρες μέχρι να ολοκληρωθεί με ασφάλεια η διαδικασία μετάγγισης του εύφλεκτου υλικού από το βυτιοφόρο.
Οι αρχές οφείλουν τουλάχιστον να μεριμνήσουν, έστω και τώρα, για την τακτική ενημέρωση των εγκλωβισμένων και για την παροχή των αναγκαίων ειδών πρώτης ανάγκης, νερού και τροφίμων.
Τα ερωτήματα είναι τεράστια για το πώς δεν αποφεύχθηκε έγκαιρα το μποτιλιάρισμα και η πολύωρη ταλαιπωρία για χιλιάδες πολίτες.
Το βέβαιο είναι ότι το δήθεν επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται ανίκανο να προλάβει και να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις».
