Ένα ερωτηματολόγιο είπε ο Στέφανος Κασσελάκης να ζητήσει και… έπεσαν να τον φάνε. Η μισή αλήθεια.
Όπως γράφει ο Κομισάριος στην αποκαλυπτική του στήλη, δεν ξέρει ούτε πού βρίσκεται, ούτε τι κάνει, ούτε ότι υπάρχουν όργανα στον ΣΥΡΙΖΑ. Η άλλη μισή.
Δεδομένα όμως, λίγα 24ωρα πριν το κρίσιμο συνέδριο, ο president Stefanos έχει προκαλέσει τόσο έντονες και ποικίλες αντιδράσεις στο εσωτερικό του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης που ουδείς γνωρίζει τι ξημερώνει. Την αλήθεια τι διαβάσατε από χθες στη στήλη: θέλουν να τον φάνε και θα κάνουν τα πάντα για να βρουν τον τρόπο.
Μετά από έξι ώρες ολοκληρώθηκε η φορτισμένη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του κόμματος χωρίς να ληφθεί απόφαση. «Είμαστε κόμμα μελών, όχι κόμμα στελεχών» διαμηνύουν τα μέλη του οργάνου, που αποφάσισαν να επαναλάβουν σήμερα τη συνεδρίαση προκειμένου να παραστεί και ο (απόντας στο Λονδίνο χθες) Κασσελάκης.
Η ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ «σήκωσε το γάντι» που πέταξε ο πρόεδρος του κόμματος και με ανακοίνωσή της αναφέρει μεταξύ άλλων πως «δεν είμαστε αρχηγικό κόμμα, οι χίμαιρες και τα σενάρια συνωμοσιολογίας δεν αφορούν κανέναν».
Ο Στεφάν Κασέλ δεν θα παραδοθεί αμαχητί όμως. Διεμήνυσε από το Λονδίνο άλλωστε πως «εκλέχτηκα από 150.000 πολίτες με το καθαρό μήνυμα ότι θα δώσω φωνή σε όλα τα μέλη του κόμματος, για να κάνω ένα κόμμα για τα μέλη. Αυτό ήταν το μήνυμά μου από την αρχή». Και έχει δίκιο, δεν το έκρυψε ποτέ!
Το ερώτημα είναι ένα: θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ να τη… δει αλλιώς ή θα συνεχίσει να αναλώνεται σε μονοψήφια;
