Βουλωμένο γράμμα διαβάσατε για τη διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του υπουργού Επικρατείας Μάκη Βορίδη και τον ορισμό του Στέλιου Κουτνατζή ως γενικού γραμματέα του πρωθυπουργού. Τα έγραφε ώρες πριν ο καλά ενημερωμένος Κομισάριος.
Όπως γράφει στην αποκαλυπτική του στήλη ο Κομισάριος, το σημαντικό είναι βέβαια η περαιτέρω ενίσχυση Βορίδη, μετά το κόμμα, και μέσα στην κυβέρνηση που τον καθιστά αυτομάτως υπ’ αριθμόν δύο, μετά τον Κυριάκο Μητσοτάκη, όντας άλλωστε εδώ και καιρό το… alter ego του στη Βουλή.
Άλλωστε ο Βορίδης είδε, στο κομματικό χρηματιστήριο της ΝΔ, τις πολιτικές του μετοχές να ανεβαίνουν και άλλο μετά την τριήμερη συζήτηση με την πρόταση δυσπιστίας. Είναι πολύ πιθανό πλέον να έχει γραφείο στο Μέγαρο Μαξίμου με ό,τι αυτό σημαίνει για την επόμενη μέρα στο κυβερνητικό σχήμα.
Συν ότι βγαίνει και στην τηλεόραση διαρκώς να υπερασπιστεί την κυβερνητική γραμμή, κάτι που ορισμένοι υπουργοί αποφεύγουν….
